Les i el joves cambrers/es de pisos han realitzat dos sessions amb Rango10 S.L, per una banda han fet el concurs de llits, on les joves han pogut posar a prova els coneixements rebuts, l'empresa les ha valorat tenint en compte dos criteris, la qualitat i la rapidesa. Els/les joves s'han posat molt nervioses però se'n van sortir satisfactòriament.
Les/els joves cambrers/es de pisos també han pogut realitzar la neteja complerta de l'habitació, l'empresa els ha distribuït per parelles amb les cambreres de pisos contractades de l'Hotel Andante i poc a poc han anat adquirint més responsabilitats.
Gràcies a la Rocío i al seu equip de cambreres de l'hotel Andante per acollir tan bé a les nostres joves i ensenyar-los els procediments de la neteja hotelera.
Els/les joves de neteja industrial han rebut una formació de PRL de la mà del Toni de Mullor S.A. Com en totes les col·laboracions que ha realitzat Mullor amb els joves, la sessió ha estat super amena i molt interactiva.
El Toni els
ha parlat sobre que són els riscos laborals, remarcant-los-hi la importància de
la seguretat en el treball, la responsabilitat de cadascú a l'hora d'utilitzar
els EPIs i sobretot insistint en que davant el dubte s'ha de preguntar.
Moltes
gràcies Toni per la teva dedicació i els teus bons consells.
Aquest
mateix grup també ha pogut gaudir d'una sessió amb l'equip de neteja volàtil
dirigit per l'Elquin a l'hotel Andante. En aquesta ocasió l'Elquin
els ha introduït en la neteja industrial dintre dels hotels. A través de la
seva pròpia experiència els ha donat una dosi de motivació per treballar en
aquest sector, també han pogut visitar l'hotel mentre l'Elquin els anava
explicant com netejar cada espai i els donava consells i precaucions a tenir en
compte de l'ofici.
Gràcies
Elquin per la teva empenta.
El grup de cuina
han pogut gaudir d'una altra fantàstica sessió a la cuina de Sibaris, de
la mà del Josep Maria. En aquesta ocasió els joves han realitzat tres
primers plats, ceviche, crema de coliflor i gnochis. Els joves han gaudit de la
cuina seguint les indicacions del Chef Josep Maria. El resultat ha estat
excel·lent. A més a més, han pogut descobrir unes nocions bàsiques sobre la
maquinària que s'utilitza a la cuina.
Gràcies
Josep Maria per tornar a compartir la teva passió amb els joves.
Els/les
joves de cambrers/es d'esmorzars i càtering han anat a l'hotel
Hesperia Tower on han estat rebuts per la Natalia Guerrero. La
Natalia els ha preparat una sessió molt participativa i amb una metodologia
molt dinàmica. Primerament ha fet una petita introducció sobre NH i sobre la
identitat de la marca. També els ha parlat de les normes bàsiques de l'atenció
al client, la importància de la presència i també del comportament. A través de
la pràctica i dels continguts que la Natalia els ha donat han pogut veure com
arribar a fer un servei no només bo, sinó Excel·lent.
Moltes
gràcies Natalia per la teva hospitalitat, per la teva professionalitat i per la
teva proximitat amb els joves, han après moltíssim i han sortit molt satisfets.
Per últim, tant el grup de cambrers/es com el grup de cuina han rebut una formació sobre esmorzars de la mà de l'Hotel Arts. El Jordi Sala director de Recursos Humans de l'hotel els ha donat la benvinguda i els ha introduït en la empresa, també els ha parlat de conceptes clau com el treball en equip i la bona comunicació. Per una altra banda, la Silvia Raventós, els ha introduït en tot el referent a l'atenció al client, els ha parlat de la etiqueta i del servei de qualitat tant cap als clients com el personal "Damas y caballeros al servicio de damas y caballeros". Els joves han pogut visitar el bufet d'esmorzars de l'hotel, acompanyats pel Vicenç que els ha explicat el funcionament d'aquest i els ha deixat recollir-lo i fer el muntatge per al dia següent.
Per últim, tant el grup de cambrers/es com el grup de cuina han rebut una formació sobre esmorzars de la mà de l'Hotel Arts. El Jordi Sala director de Recursos Humans de l'hotel els ha donat la benvinguda i els ha introduït en la empresa, també els ha parlat de conceptes clau com el treball en equip i la bona comunicació. Per una altra banda, la Silvia Raventós, els ha introduït en tot el referent a l'atenció al client, els ha parlat de la etiqueta i del servei de qualitat tant cap als clients com el personal "Damas y caballeros al servicio de damas y caballeros". Els joves han pogut visitar el bufet d'esmorzars de l'hotel, acompanyats pel Vicenç que els ha explicat el funcionament d'aquest i els ha deixat recollir-lo i fer el muntatge per al dia següent.
Moltes
gràcies a tot l'equip de l'hotel Arts, per l'acollida i la dedicació rebuda,
que com sempre ha estat immillorable.
"Una carrera no siempre la gana el más veloz, sino aquel que continúa corriendo."(Anónimo).